Lupp Dupp Lupp Dupp

Nuffnand Ads

Friday 10 February 2017

Dead Link in My Blog

Assalamualaikum.

Hello. 😊

Tadi terbaca cara - cara nak remove/detect broken/dead link ni. Kebetulan free buat masa ni, terus saya cuba buat seperti yang diajarkan oleh MellyaCrayola dalam Tutorial: Remove Broken/Dead Link Dalam Blog.


Dan hasilnyaaa... ↴


Aiyo! 11 links yang sudah tidak digunakan lagi wujud dalam blog saya ni. Huhu. Nak kena clearkan lepas ni.

Kawan kawan semua dah check? Kalau belum, jom lah check. 😙

Kalau nak check boleh buka laman ni then you guys can enter your URL (e.g. www.example.com) and check. 😊


Byee, till next time 
xx

5 comments:

amerjaya said...

perkongsian yang menarik.. bagus buang dead link. kesian pengunjung masuk blog, tapi dead link :D

Seorang Syed said...

Yeah perkongsian yang menarik ni. saya pun dah buat sekali thanks for the sharing. Saya singgah dan follow blog ni ya. jemput melawat blog saya :)

Nurfilzahnurfya said...
This comment has been removed by the author.
Nurfilzahnurfya said...

nice sharing =)

I am LZ said...

Bagus info ni..
LZ pun start scan to locate mana dead link dalam blog LZ..